<3

tja tja bloggen! Dålig uppdatering, jag vet ;O <3
Igår var jag medd Carla o Johanna! Vi flummade och tog bilder som ni får se nu :


Älskar er systrar!♥


Älsklingen o Fula jag !♥


Älskar dejj Carla baby!


Ditt hjärta är av guld gumman!♥


VI FÖRALLTID!♥


Typ samma bild som förra men ändå!♥


Det här är min favoritbild, Du betyder mest !♥


Kolla nte på mejj!!♥


Carla, Johanna och min arm :P ♥


Finns det nån finare än de är ? ♥


DRIV!♥



HAHAH MAN FÅR BJUDA PÅ SIG SJÄLV IBLAND :P<<3

Det var bara en lite av bilderna vi tog igår!
Det var mest bilder på mejj och Carla men det beror på att Johanna gick hem
och  fikade

ÄLSKAR ER TJEJER, INGEN KAN SLÅ VÅR HUMOR
/Olga den coooola!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0