;)

Tjaa tjaa!
skrev värsta lång inlägget igår men smarta jag råkade ta bort alting så pallade inte skriva ett nytt!
Idag har jag bara varit i skolan o typ inte gjort nånting....... elller vi hade no prov idag ;P
Tror att det gick ganska bra fast jag kan jue ha fel såklart ;)
Vi fick sluta en timme tidigare än vad vi brukar så jag tog bussen hem.
Träffade Cicci som jag inte har träffat på länge!
När jag kom hem så var typ hela familjen hemma o jag som ville vara hemma själv ;(
Nu har jag inget mer att berätta men ni ska få se lite bilder som är gamla och nya bilder ;)


Älskar er tjejer ! §§


Jag !


Carla o Jag! Älskar dejj storre syster♥


Hahaha :P <3


VI FÖRALTID GIRLS♥

PS. Chiara, har du kvar de där bilderna när vi var gänget ? Om du har de så kontakta mer på nåt sätt!

/Olga den baaaalaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0