HATAR RUBRIKER IBLAND

Tjaa Tjaa bloggen!
Sitter här o försöker göra en idol bild till Johanna darling ;)
Skulle egentligen vara med Ida o Linnea ikväll men mina föräldrar ville inte att jag skulle gå ut ^^
Idag har jag varit hos Ida typ hela dagen(Det är drf jag inte har bloggat)
Vi flummade såklart, snacka, lyssnade på musik och drev m Fol ;D Låter inte det som en bra Lördag ?
Glömde att ta bilder men innan Johanna kom tog jag o ida typ 3 bilder, lägger ut en av de i detta inlägg:P
Just nu sitter jag o lyssnar på Justin Bieber på spotify ;) Jag älskar verkligen han !;D
Chattar oxå m David i min förra klass, snackar om ganla tider ;D

Nu ska jag försöka  en gång till med idolbilden o sen ska jag se på en film med familjen tror jag :P


Vill bara säga Grattis i  förskott till min underbara bästavän, Man kan inte ha en bättre bästavän än JohannaRindå!
Älskar dejj babu o det vet du ;):P

/Olga fulaste Thörnevik



Kommentarer
Postat av: johanna§

Tack så mkt sötnos!"!!! <333333

ä'l's'k'a'r d'i'g'!

2010-02-21 @ 09:06:50
URL: http://johannariinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0