Hiss o Diss


Sommar- Jag älskar verkligen sommaren när det är varmt o man kan sola o bada!

converse-Jag har inga själv men testade min kompis o de var grymt sköna o snygga som f**;P
Ska köpa såna när det blir varmare ;)


Gina tricots t-shirtar ;) Jag ÄLSKAR verkligen de, Köper bara t-shirtar på gina trickot ;)


Ginas nya modell:( Usch hon är ful o passar inte alls där, gillar absolut inte den nya modellen ;(

Min so-lärare ! Hatar henne mest! Hon är så jävla cp!!!! Ingen i min klass gillar typ henne.

Tidiga mornar- asså jag menar när man ska till skolan o man måste kliva upp kl 06.30:(
Man vill ju ligga kvar en stund. DISS TILL DET !

/ olga den bääästa


Kommentarer
Postat av: julia

va med i veckans blogg!

2010-02-13 @ 19:52:07
URL: http://smyliess.blogg.se/
Postat av: Kate

HON ÄR INTE FUL NÅGONSTANS!! DRIVER DU MED MIG? :S ÄRU RASIST ELLER FÖR ATT HON SOM ÄR VIT BLEV UTBYTT?!?! :O

2010-07-18 @ 21:33:26
URL: http://allwaysmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0