Stan :)

Tjaa tjaa bloggen !
Nu sitter jag hära med johanna, hon kom nyss (Y)
Har precis varit i stan m mamma :P
Handlade lite,  köpte en rosa mjukisdress, en lila adidaströja, ljusa jeans, en röd adidas väska, tre T-shirtar och lita andra snå saker... har tagit kort på de med kameran men kan nte lägga in de på den hära datan. vet inte vart min kabel är :S det är därför ni inte får så mkt bilder, kan ju bara ta kort med webben.

Har varit dålig på att blogga den senaste tiden men har inte riktigt haft nån blogg lust men ska försöka bättra mig
Ska kanske få en ny header av en tjej, men vet inte när den blir klar (?)
asså jag kan göra egna enkla headers men det blir typ helt vitt när jag sätter in de och vet inte vad jag gör för fel..


här kommer bilderna från igår när jag var med valle o johanna :


Johanna och valle min änglar :)


haha vet nte vad jag gör (?)


Älskar er girls :*



Suddig men ändå.. :*<3


You make my day...


Hand i hand livet ut systrar!:*

Och en bild på oss '' right now'':


Me dej har jag altid kul!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0